2011-02-19
 19:57:22

.


Anonym

vilka förtjusande små fåglar! dom där vita - va e de för nåt? ser ut som dunbollar!



PUBLICERAT: 2011-02-19, 22:06:50 | URL: http://vardagibland.blogspot.com/
alex

vilka förtjusande fåglar. va heter de vita dunbollarna?


elinfotografi

Vit fågel, heter de.



PUBLICERAT: 2011-02-19, 22:49:37 | URL: http://elinfotografi.blogg.se/
Elin igen

Jag skulle gissa att det är stjärtmesar, men å andra sidan har jag aldrig sett stjärtmesar med så vita vingar, så jag vet inte. Men min pappa kanske tittar in här och då kan han upplysa oss.


Anonym

Bra Elin, du har alldeles rätt. Det är stjärtmesar. Normalt färgade också. Jättefina fåglar som man ibland får nära sej under jaktpassen i skogen. Dom kan komma i en flock om femton stycken eller så och liksom "välla" fram från gren till gren. En i taget flyttar sej och alla andra väntar på sin tur men flocken drar ändå förbi ganska fort. Vackra fåglar och vackra bilder av dej min vackra tjej.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: